دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیر خوانی بنام دنیا دنیا

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیر خوانی بنام دنیا دنیا

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیر خوانی بنام دنیا دنیا

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیر خوانی بنام دنیا دنیا

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیر خوانی بنام دنیا دنیا

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیر خوانی بنام دنیا دنیا
دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیر خوانی بنام دنیا دنیا
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
کسب درآمد از پاپ آپ با پاپ آپ می
دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیر خوانی بنام دنیا دنیا
دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیر خوانی بنام دنیا دنیا

بعضی حرفا گفتنیه بعضیاشم نگفتنی

گفتنیارو که اینجا گفتم نگفتنیارم بیخیال

دنیا دنیا گرفتی از من هر چی عاشقش شدم

دنیا دنیا بازم که موندم اینجا تنها با خودم

دنیا دنیا بازم که بد شدی با زندگیه من

دنیا دنیا کی خواسته بود بدی تو زندگی به من بیخیال بیخیال

بیخیاله زندگیه من باش بیخیاله اون که خیسه چشماش

بیخیاله اونکه ساده رفته بیخیاله آخرایه هفته

بیخیاله خنده هایه زوری بیخیاله اونهمه صبوری

بیخیال هر چیزی که کم بود اما دنیا اون برادرم بود

بیخیاله دستایه کبودو بیخیاله هر چیزی که بودو

بیخیاله گریه زیر بارون بیخیاله عاشقانه هامون بیخیال

دنیا دنیا ما بیخیال شدیمو تو نمیگذری

دنیا دنیا منو همیشه سمت گریه میبری

دنیا دنیا تو هیچی نیستی غیر خاطراته من

دنیا دنیا چه زجری میکشن اونا که عاشقن بیخیال بیخیال

بیخیاله نسبتایه خونی بیخیاله حسرته جوونی

بیخیاله ژسته بی گناهی بیخیاله عشقه اشتباهی

بیخیال روزایه بی پولی

بیخیاله شعرایه اصولی

بیخیاله هر چی باورم بود

اما دنیا اون برادرم بود

 

دانلود با کیفیت 128

 



تعداد بازديد : 2062
جمعه 5 تير 1394 ساعت: 1:45
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط تبادل لینک رایگان در تاریخ 1394/4/5/5 و 1:07 دقیقه ارسال شده است

تبادل لینک رایگان

سلام وب زيبايي داريد اگه ميخواهيد از معجره تبادل لينک استفاده کنيد و وب خودتان رو از لحاظ امار بالا ببريد بهتره از سيستم تبادل لينک ما استفاده کنيد منتظرت هستيم با تشکر
http://free-link.ir


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران